1. Scopul Termenilor si Conditiilor, Contact

1.1. Scopul Termenilor si Conditiilor

Termenii si Conditiile se aplica tuturor tranzactiilor dintre SC GEREVOLI SRL, Str Traian Demetrescu nr 13, Craiova, (denumit in continuare “Vanzator”) si Utilizator/Client* in versiunea valabila in momentul efectuarii unei tranzactii in magazinul online http://www.stil-sanatos.ro/

1.2. Contact:

Ne poti contacta astfel:

– la adresa postala Str Traian Demetrescu nr 13, Craiova

– telefonic la numarul de telefon 0727851789

– prin e-mail la: contact@stil-sanatos.ro

Te rugam sa ai in vedere ca programul de functionare care este in intervalul Luni – Vineri, 10:00 – 18:00 (cu exceptia Sarbatorilor legale).

2. Reguli Generale pentru folosirea magazinului online STIL-SANATOS

2.1. Magazinul online poate fi folosit doar de catre persoanele care au varsta peste 18 ani.

2.2. Persoanele care nu au implinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul parintilor sau tutorelui legal.

2.3. Clientul este considerat consumator, cu condiția ca scopul pentru comandarea livrarilor si serviciilor sa nu poata fi atribuit in primul rand activitatilor profesionale comerciale sau independente ale acelei parti. Un comerciant este orice persoana juridica sau persoana fizica care actioneaza in exercitarea activitatilor comerciale sau independente la incheierea contractului.

2.4. Odata cu inregistrarea pe site, iti dai acordul pentru a-ti transfera datele personale. Solicitam consimtamantul pentru a-ti procesa datele, iar in lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul si modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate aici: Politica de confidențialitate

2.5. Pentru a ne asigura ca am inregistrat corect datele tale, iti vom trimite un e-mail dupa ce te-ai inregistrat in magazinul online, prin care iti vom solicita verificarea si confirmarea informatiilor.

2.6. Produsele se comercializeaza numai in cantitatii adecvate pentru uz personal.

2.7. Magazinul online al vanzatorului constituie doar un catalog de produse. Prin afisarea produselor in magazinul online, Vanzatorul invita Clientul sa faca o achizitie din produsele prezentate si sa incheie un contract de vanzare (denumit în continuare “Comanda”).

3. Procesarea datelor cu caracter personal

3.1. Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, mentionam ca lipsa consimtamantului duce la imposibilitatea de inregistrare pe site si utilizarea magazinului online. Toate informatiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile in Politica de confidențialitate.

4. Comenzi

Comenzile se plaseaza pe siteul http://www.stil-sanatos.ro/

5. Cum se pot face cumparaturi in magazinul online?

5.1. Selecteaza produsul dorit din gama de produse, dand click pe butonul “Adauga in cos” in pagina de produs. Selectarea produsului si adaugarea in cosul de cumparaturi nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.

5.2. Toate produsele din cosul de cumparaturi pot fi vizualizate accesand butonul “Cosul de cumparaturi”, vizibil in partea de sus a site-ului. Tot de aici poti elimina produsele din cos sau poti schimba cantitatea acestora.

5.3. Daca doresti sa cumperi produsele din Cosul de cumparaturi, dai click pe butonul “Finalizeaza comanda”

5.4. Pentru a plasa o comanda, este necesar sa te inregistrezi. După inregistrare vei avea acces si la alte optiuni: sumarul comenzii, istoricul comenzii, adresa magazinelor de livrare.

5.5. Selecteaza metoda de livrare dorita si adresa unde doresti sa livram comanda (la tine acasa, la birou sau ridicarea de la sediul nostru).

Te rugam sa te asiguri ca toate datele de livrare si de contact furnizate sunt complete si corecte in caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.

5.6. Este necesar sa indici metoda de plata. Metodele de plata disponibile sunt: plata numerar la livrare sau plata online cu cardul .

5.7. Dupa ce ai selectat metoda de plata, ai stabilit optiunea de livrare si adresa de expediere, poti vizualiza in josul paginii produsele cuprinse in comanda.

5.8. Dand click pe butonul “Plasati comanda”, iti exprimi dorinta ferma de a achizitiona produsele din cosul de cumparaturi. Inainte de a plasa comanda este necesar sa bifezi casuta in care se solicita exprimarea acordului cu privire la Termenii si Conditiile aplicate pe site.

Daca iti doresti sa modifici comanda plasata, poti trimite modificarea la adresa de email: gano.cr@gmail.com

5.9. In calitate de client, ai dreptul de retragere (sa renunti la comanda), drept care nu este afectat de procesul menționat mai sus.

5.10. O comanda nu este considerata ferma pana nu finalizezi toti pasii din acest proces. In cazul in care nu iti doresti sa plasezi o comandă ferma, nu finaliza comanda. Poti oricand sa renunti la plasarea comenzii dand click pe butonul care te redirectioneaza catre pagina anterioara sau dand click catre orice alta pagina de categorie sau produs.

5.11. Dupa primirea comenzii, Vanzatorul iti va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care mentioneaza detaliile din comanda. Acest email nu este o confirmare a vanzarii. Confirmarea vanzarii (factura) este transmisa în emailul de confirmare a expedieri comenzii.

5.12. Vanzatorul te poate contacta telefonic (daca ai introdus un numar de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numarul de telefon si adresa de email vor fi folosite doar in scopul procesarii comenzii si a livrarii acesteia, nu in scopuri promotionale fara acordul tau.

5.13. In calitate de client, poti sa iti declari intentia de a renunta la comanda, in acord cu politica de retur disponibila pe prima pagina a magazinului online http://www.stil-sanatos.ro/

6. Preturi

6.1. Toate preturile produselor din magazinul oline sunt exprimate in LEI si includ toate taxele. Aditional, exista costul de transport, acesta putand fi influentat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Inainte de a plasa comanda va fi afisata valoarea totala a acesteia, incluzand toate costurile aditionale care pot aparea.

6.2. Vanzatorul si clientul isi exprima acordul pentru acest pret. Dupa finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbata, chiar daca Vanzatorul decide ulterior sa reduca sau sa mareasca preturile produselor expuse in magazinul online.

6.3 Individual de aceasta regula, Vanzatorul isi rezerva dreptul legal de a modifica preturile produselor din magazinul online si sa ofere discounturi.

7. Disponibilitatea produselor

Produsele prezentate in magazinul online sunt in general disponibile. In situatiile rare in care un produs este comandat de mai multi clienti, Vanzatorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. In acest caz, Clientul va fi notificat ca produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comanda/factura, prin e-mail-ul cu privire expedierea comenzii. Livrarea se va face in limita stocurilor disponibile iar clientul va plati doar pentru produsele livrate.

Te poti inscrie sa primesti o notificare prin email atunci cand un produs este disponibil din nou pe site. Te poti dezabona oricand de la notificarile trimise prin email. Pentru a te dezabona este necesar sa ne contactezi la adresa: gano.cr@gmail.com .

8. Tipul si timpul de livrare

8.1. Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul Romaniei.

8.2. Livrarea se va face la adresa de expediere indicata de client sau se pot ridica de la sediul nostru.

8.3. Daca optezi pentru livrarea in magazin, poti ridica comanda in timpul programului. Pentru ridicarea din magazin este necesar sa furnizezi numarul de telefon pentru a putea fi contact. Coletul va sta in magazin timp de 14 zile de la data comenzii. In cazul livrarii in magazin nu se aplica taxe de transport.

8.4. Timpul de livrare este de obicei de 3-5 zile lucratoare. Transmitem coletele de Luni pana Vineri, acest lucru inseamna ca zilele de Sambata si Duminica nu se iau in calcul, nefiind zile lucratoare. La fel si zilele de Sarbatori legale sunt considerate zile nelucratoare. Calculul zilelor de livrare incepe dupa transmiterea confirmarii de expediere. In cazul in care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis iti vom trimite o notificare.

9. Metodele de plată

Pentru a plasa o comanda este necesar sa alegi o metoda de plata: plata in numerar la livrare sau – plata online.

Daca selectezi metoda de plata online, vei fi redirectionat catre pagina pentru efectarea platii. Comanda va fi trimisa dupa ce am primit valoarea integrala a acesteia.

10. Costurile de livrare

Expediem colete doar pe teritoriul Romaniei

Costul livrarii este influentat de metoda de plata:

Curier – cost 25 lei pentru comenzile mai mici de 200 lei.

Livrarea este gratuită pentru comenzi ce depășesc 200 lei.

Pentru comenzile cu ridicare din magazine, costul de livrare este 0,00 lei.

Transportul este achitat la livrarea produselor , independent de comanda.

11. Politica de retragere din Contract

11.1. Dreptul de retragere din contract

Potrivit OUG nr 34/2014, Clientul are dreptul de retragere din contract, prin denuntare unilaterala, fara a oferi un motiv, timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice.

Perioada de retragere se calculeaza din momentul in care clientul sau o persoana desemnata de client (altcineva in afara curierului) a preluat coletul. Data livrarii coletului si ziua cand se implineste termenul, intra in calculul termenului de 14 zile.

Pentru a-ti exercita dreptul de retragere este necesar sa trimiti un mail la adresa gano.cr@gmail.com . Procesul de retur este detaliat in punctele de mai jos.

Este posibil de asemenea sa returnezi produsele in magazin fizic, fara aplicarea unor costuri/taxe de retur.

11.2. Consecintele retragerii din contract

In cazul retragerii din contract, iti vom returna fara intarziere nejustificata contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice din momentul in care am trimis mailul de acceptare al returului.

Restituirea Pretului se va face in aceeasi modalitate in care aceste sume s-au primit in tranzactia initială, cu exceptia cazului in care Clientul agreeaza altfel si a plătilor primite in numerar la livrare, care se vor restitui intotdeauna Clientului prin transfer bancar, in contul pe care Clientul este obligat sa il mentioneze in formularul pe care-l primeste pe adresa de email dupa finalizarea si procesarea returului.

Nu vom restitui contravaloarea unei comenzi pana nu iti vom trimite un mail ca produsele au fost acceptate. Vanzatorul poate amana rambursarea pana cand primeste produsul returnat sau pana cand Clientul furnizeaza o dovada ca a returnat produsul in stare corespunzatoare, oricare eveniment intervine primul.

In cazul retragerii realizate cu indeplinirea cerintelor de timp si de forma aratate mai sus, Clientul este obligat sa returneze Produsele in starea corespunzatoare in care acestea au fost primite, nemodificate, in ambalajul in care au fost primite, in termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anuntarea deciziei de retragere (ziua anuntarii retragerii si ziua implinirii termenului, intrand in calculul acestuia).

12. Dreptul voluntar la retur – garantia comerciala

In cazul garantiei comerciale, Clientul este obligat sa returneze produsele in starea corespunzatoare in care acestea au fost primite, nemodificate, in toate cazurile nedeteriorate si in ambalajul in care au fost primite. In cazul in care la livrare s-a primit si un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care sa fie in stare corespunzatoare, intocmai ca Produsul.

Nu se accepta returnarea produselor, care prin natura lor nu pot fi returnate, cum ar fi produsele desigilate.

In cazul in care Produsele nu sunt returnate in stare corespunzatoare, conform celor aratate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuandu-se in mod corespunzator suma ce trebuie restituita Clientului de catre Vanzator. Clientul este raspunzator pentru orice valoare diminuata a Produselor rezultand din utilizarea acestora in alt mod decat este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionarii lor.

Pentru Produsele returnate la sediul nostru, starea aceastora se verifica la momentul returului si se comunica Clientului pe loc. In ceea ce priveste starea Produselor returnate prin curier, examinarea starii acestora, pentru a vedea in ce masura sunt conforme, se va realiza de catre Vanzator in cel mult 14 (paisprezece) zile de la primire, Clientul fiind informat in acest termen prin e-mail in cazul unor neconformitati ce atrag reducerea sumei de rambursat. Clientul isi exprima acordul privind aceasta procedura.

Informatii despre returnari si comenzile tale pot fi gasite si in contul de client, sub fila “Comenzile mele”.

Te rugam sa ai in vedere ca momentan nu este disponibila optiunea de schimb sau inlocuire. In cazul in care un produs nu ti se potriveste este necesar sa faci retur conform instructiunilor prezentate in acesti Termeni si Conditii si sa plasezi o noua comanda.

13. Copyright – Proprietate intelectuala

Toate informatiile furnizate pe site-ul http://www.stil-sanatos.ro/, incluzand text, grafice, imagini si alte materiale, au doar scopul de a va oferi informatii generale, si nu de a substitui recomandarile medicului sau tratamentele pentru afectiuni medicale specifice. Nici o documentatie sau informatie continută pe acest site nu a fost evaluată de un institut al Ministerului Sanatatii.

Rezultatele produselor nu sunt tipice, pot varia si pot fi influentate si de alti factori.

INFORMAŢIILE DE PE ACEST WEBSITE NU SUNT SFATURI MEDICALE.

Sfatul medical consta in diagnosticarea si administrarea unei medicatii specifice raportate la circumstantele individuale ale pacientului in cauza. In nici un caz si sub nici o forma nu trebuie sa considerati informatiile pe care le oferim ca fiind sfaturi medicale sau ca ar constitui o relatie de tip doctor/pacient.
Recomandarea noastra este sa va consultati intotdeauna medicul ori de cate ori aveti vreo intrebare sau preocupare referitoare la starea sanatatii dumneavoastra;